söndag 16 augusti 2009

Kräftkalas!!!!

I måndags så var jag, Wilmer, mamma, syrran och Carro upp till Härnösand och hälsade på våra tremänningar! Vet du inte hur många år sen de var vi träffades senast. Vi hade en kanon dag där uppe!!! Synd bara att tiden gick så fort! =)

Denna vecka har bara försvunnit känns det som.....
I onsdags jobbade jag mitt sista pass. Så nu ska jag vara hemma med Wilmer och bara njuta ett tag innan de är dax att börja jobba på riktigt.
TUSEN TACK TILL ALLA ER som har ställt upp och vart barnvakt åt Wilmer nu i sommar!!!!
Utan er hade de inte funkat!!!!

I torsdags så var jag och Wilmer och hälsade på Maria och Alva! Fick både mat och fika. Mumsigt värre var det!!! =) Tack tack!!!!!

I fredags så hade vi lite kräftskiva, det var vi, familjen Burman/Möller och familjen Nilsson/Jonsson. En trevligt kväll med trevligt sällskap och god mat och dryck! =)
Tack för en trevlig kväll!!!! =)

Mat, mat och rödvinbärskaka á la Sofia. =)

Igår var vi en sväng till Flodin som hade 25 års fest. Men de blev lugnt för våran del.
Tror de var dåliga kräftor vi åt i fredags... ;)

Ha det!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar