onsdag 2 september 2009

Onsdag


Igår var jag iväg och tränade igen, så jag känner mig lite små stel idag.... Men skönt var det!! =)
Efter jag hade tränat så var jag och fixade lite med inför helgen med Matilda på stan, sen blev de en fika med Matilda och Linnea!!! Trevligt!!!! =)

Idag har jag hjälp Flodin med hans dator som han lyckats fått virus på, fick liite support från morbror... Lyckades få bort de iaf så de var ju bra!!! =)
Snart kommer mamma och syrran på besök. Tror syster har längtat lite efter Wilmer. Hon har vart i Örebro 1 vecka, men nu är hon tillbaka i Hudik igen. Blir hemma HELA hösten underbart!!!!

I helgen blir de party, på fredag är de 25 års fest hos Virre och på lördags ska vi ha vikariefest!!! =) Sen måste jag ju även hinna med att gå på marknan en sväng. Blir nog en sväng på söndan för oss skulle jag tro.

Lite små avis på mina kusiner som åkte till Turkiet idag... Jag vill oxå åka till värmen!!! Hoppas ni får en bra vecka med mycket sol och bad!!!

GRATTIS Martin och Kattis till söta lilla Alvin!!!!!


Ha det bra alla!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar