tisdag 15 december 2009

Snö!!!!!!!

Ja nu verkar de som att vintern har kommit!!!
J*klar vad de har snöat då. Hoppas och håller tummarna över att snön som kommit nu får ligga kvar över jul så vi får en vit jul i år igen, skulle vara underbart!!!! :)
Men de finns ju även en baksida med snön oxå, de är att man måste skotta.... Fy de tycker jag inte alls är nå roligt...
Har vart ut en gång idag och gjort de, fick lite hjälp av Wilmer oxå, men som de ser ut så skulle jag behöva gå ut en gång till snart..... :(
Vi har även passat på att åka lite pulka idag, eller ja vi och vi de var Wilmer som åkte och jag fick snällt dra honom ja! ;) Men tror bebis pulkan var i minsta laget för honom nu, men jag tror tomten kommer med en ny pulka åt honom på julafton!! :)

Måste ju berätta för er som inte vet att jag har fått en nytt jobb!!!!!! Börjar 18:e januari!!! Längtar som bara den!!! :D

Nu vaknade min lilla prins.
Tror vi ska klä på oss igen och skotta lite snö!!!

Ha det!!!!

3 kommentarer:

  1. Vart skall du börja jobba då? Vart jobbar du nu?

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar inom omsoger på kommun och är nu anställd som p-ass men ska börja jobba som habiliteringspersonal nu efter nyår på ett gruppboende!

    SvaraRadera
  3. sv: Vilken tur att jag får låna lite av dig ;)
    Vad kul att du fått nytt jobb, hoppas det blir bra! :D
    Kram!

    SvaraRadera