måndag 10 maj 2010

Våren

Visst är de väl härligt med våren!
Men de finns en baksida med den iallafall för min del och de är allergin... Näsan och ögonen kliar och rinner och jag känner mig inte alls nå pigg trött som en tok är jag oxå. Men de är väl bara att gilla läget och medicinera. :)

Helgen har bestått av jobb, jobb och jobb. Men nu så har jag avslutat min 7 dagars vecka och är ledig 1 dag, inte helt fel. Så imorgon på min lediga dag ska jag och Wilmer äta lunch med Johanna, de var ju inte igår direkt, ska bli kul att äntligen få träffa henne!! :)

Undra vad man ska hitta på idag då?! Har ju typ 1000 saker som skulle behöva göras känns de som, men orken finns inte riktigt där... Ska iallafall hämta sonen om en liten stund.
Sen måste jag skriva en mat och handlingslista för storhandla måste göras snarast!!! :)
Sen kanske jag ska ta mig i kragen och gräva upp nån buske, har ju några stycken som ska bort.
Kan inte förstå hur man kan plantera buskar runt hela huset efter husväggen....

Ha en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar