tisdag 24 maj 2011

Målning pågår

Just nu håller vi på att måla huset. Ena gavlen har nu bytt färg, är nöjd med resultatet. :)
Men de tar ju sin lilla tid. Hoppas vi är klara till midsommar men de tvivlar jag på... Är ju inte direkt bara att måla, de ska ju tvättas, skrapas, grundas och sen målas två gånger.
Hoppas vädret är på våran sida bara! :)


Före



Efter
Känner mig nöjd! ;)

Idag är jag hemma och vabbar, Wilmer var super förkyld och hängig igår men idag är han piggare så de blir dagis imorgon... Men bestämde redan igår att han skulle få vara hemma en dag till för att pigga på sig. :)

Trevlig dag alla vänner!!!

2 kommentarer:

  1. Ser bra ut syster :) Hoppas de blir bra väder i helgen så ni får mer gjort och jag får en heldag med min gokille :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint!! Kanonbra!! :) :)

    SvaraRadera