torsdag 30 juli 2009

Torsdag

Ja då är de torsdag då och bara 1 dag kvar innan de blir 1 års kalas här hemma.
Jag kan absolut inte förstå vart de här året har tagit vägen.... Tyckte nyss att Wilmer föddes men de är ju ett helt år sen. =)


Idag ska jag jobba några timmar sen ska vi till fotografen och knäppa 1 års kort. Spännande och se hur de går och hur dom blir!

Wilmer ska vara med världens bästa mormor och morfar medans jag jobbar...
Tur att vi har er som ALLTID ställer upp!!!

I tisdags när jag jobbade så var Wilmer med Bästa Carro och Niklas. De hade gått bara bra!!! Hoppas ni vill låna honom nån mer gång?! ;)

De ser ju ut att bli en fin dag idag med strålande sol!!! :)
Håller tummarna för att de håller i sig tills imorgon!!

Nä nu ska jag göra lite frulle!!!

Ha en bra dag!!!

2 kommentarer:

  1. Ja tänk vad åren går fort. De bara springer iväg med en.
    Lycka till idag när det ska fotas.
    Å jag som du håller tummarna att solen håller i sig hela helgen. Vi har tänkt att vi ska ta en tur till Furuvik. O allt är ju roligare när solen skiner o det inte regnar.
    Ha en bra dag.
    ~Kram Carina~

    SvaraRadera
  2. självklart vill vi ha han fler gånger!! ;)

    SvaraRadera