torsdag 2 juli 2009

Tiden räcker inte till....

Dåligt med bloggande jag vet, men tiden räcker inte till.
Vädret har ju vart kanon i helgen och även de som har vart utav den här veckan, så den lediga tid jag har haft så har jag passa på att vara ute i solen och njutit!!!!
Fyllt år har jag ju även hunnit med och gammal blev jag.... ;)
Fina presenter fick jag oxå!!
En klocka, symaskin, halsband, pengar mm fick jag!!!
Tack så mycket för presenterna!!!!
På lördag ska jag ha tjejfest här hemma med mina kompisar, de ska bli kul!!! :) Kanske de blir utgång oxå vem vet?!

Idag åkte vi till Råbo en sväng på eftermiddan, mina kusiners mormor och morfar har stuga där så vi åkte dit och hälsade på och bada lite! Men jag badade INTE, var ju lite kallt.... för de var ju bara 25 grader. ;) Men Wilmer badade med Carro och Erik och Flodin badade!!! Och kameran hade jag ju förståss hemma....

Måste ju även berätta att Wilmer så gott som lärt sig att gå nu!!!! Sååå KUL!!!!! Och han ser ju så rolig ut oxå när han går om kring hihi!! Min GO kille!!!! Bara 1 månad kvar nu tills han fyller 1 år!!!

Nä nu ska jag ta och fixa lite och sen gå och sova, ska jobba imorgon, sen är de helg igen!!! Och efter helgen jobbar jag bara måndag och tisdag sen så är jag ledig i en HEL vecka!!! Skönt!!!

Ha det så bra så länge!!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar