onsdag 24 juni 2009

Midsommar och jobb

Ja de var ett tag sen sist men jag har inte riktigt hunnit med mig!
Midsommar afton var lugn och skön. Var och kollade på brännboll på dan, sen åkte vi vidare till Rogsta och sen på kvällen blev de grillning här hemma med Alva, Maria och Johan och syrran var oxå med!!! Så de blev en lugn kväll kan man säga! :)
Kollar in mormors picknick korg, gick sen en prommis med mormor och Carro.

Lördan var jag och hämtade en bil i Via hos min morfar som jag ska ha nu när jag jobbar, de är min morbrors bil som jag har fått låna. TACK snälla du!!!!!

I söndags så var vi på kyrkvägen och käkade!

Och nu kommer förklaringen till varför de är sånt kanon väder just nu, jo de är för att jag har börjat jobbat! Jag började på "riktigt" i måndags och som ni märkt så har de ju vart fin väder dom senaste dagarna... Men men inte ska jag klaga, har ett rätt fritt jobb så kan vara ute i solen ändå på arbetstid. :) Kan ju hålla tummarna för att vädret håller i sig så de är fint i helgen oxå!!

Ja annars så känner jag mig lite små trött, man är ju inte van att jobba, och att kliva upp tidigt på morgonen väckar klockan ringer 04,40... :S men, men snart så kanske man är vant sig vid de oxå!

Nu ikväll var syrran, mamma och pappa här en sväng. Mostern hade handlat en solhatt och ett par badbyxor åt Wilmer när hon och Carro var i Örebro.
Mormor hade med sig jordgubbar nu ikväll och de var super gott tyckte Wilmer!!! Men de är klart, han äter ju typ allt oxå lillgrabben min....

Nä nu ska jag ta och sova snart!!!
Ha det!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar