torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Nu var de ett tag sen jag uppdaterade men jag har inte riktigt hunnit med mig! :)
Vet inte riktigt vad jag har gjort men tiden har inte räckt till.
Vad har hänt sen sist jag skrev då.... Hmm... Ja egentligen inte såå mycket....
Jag jobba hela förra helgen, sen kom min älskade syster hem i söndags och hon blir hemma hela sommarn, ja sen har jag jobbat lite till.....

Imorgon är de iallafall midsommarafton. Håller tummarna för att vi ska slippa regnet, men skulle tro att de kommer bli en midsommar med regn ja.....
På dan så kanske vi åker till Rogsta en sväng om vädret tillåter, sen på kvällen blir vi här hemma med några kompisar och grillar!! En klassiker. ;)

Idag ska jag på vikarie möte, skulle ha jobbat men de blev inte så... =(
Men men jag får ju jobba HELA nästa vecka istället då. Vilken tur jag har va?! =)
Ikväll ska vi till min mormor som fyller år. Hon fyller ju egentligen imorgon, men vi ska fira henne idag istället!!! GRATTIS MORMOR!!!!


TREVLIG MIDSOMMAR!!!!!





2 kommentarer:

  1. Önskar er en härlig midsommar och jag hoppas som du att vädret vill och att det inte blir något regn.
    Nu vill man ha sol och värme.
    Ha det gott.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Klänningen har jag köpt på Hollywood.

    Trevlig midsommar!! Kramar Maria

    SvaraRadera