tisdag 9 juni 2009

Skattepengarna!!!


Idag har jag fått mina skattepengar!!! UNDERBART!!!!!!
Inte helt fel att få lite extra pengar i kassan. Hmm undra vad man ska göra för pengarna då?!
Ska iallafall köpa en sittvagn åt Wilmer. Kan vara skönt och smidigt att ha en sån tänkte jag.
Sen resten ska jag nog ta och spara lite på, man vet aldrig när man springer på något man absolut vill ha eller behöver!!!
Skönt känns de då att ha fått dom! :)

Nä nu ska jag ta och kolla lite på TV:n och sen väntar sängen.
Får se om man kan få en hel nattssömn inatt de vore väldigt skönt det!!!
Sonen har vart stökig varje natt sen förra veckan nån gång.... Vaknat och inte velat somna om i sin egen säng och när han väl somnat om med mig så sover han väldigt oroligt.... Hoppas att de blir bättre snart och han sover på nätterna igen!!!

Ha det!!!



1 kommentar:

  1. Ja visst är det skönt med lite extra slantar i plånboken. Men dess värre blir de väl inte där så länge misstänker jag med allt man vill ha och bör köpa ;-)
    Vad jobbigt att lillen inte vill sova rikigt. Kanske är inne i en växtperiod. Lät som man prata om blommor ;) Hoppas att det går över snart för det blir så jobbigt när man inte får sova. Både för er och för honom.
    Ha det gott.
    Kramisar Carina

    SvaraRadera