onsdag 3 juni 2009

Bullbak

Igår så var mamma här för att passa W och även assistera mig lite!
Jag bakade bullar och 3 sorters kakor!!! Bullbaket gick bra, men sen kakbak är nog inget för mig. :) Tror jag delegerar ut de till nån annan nästa gång... hihi....
Men nu är de gjort iallafall!!! Skönt!!!
Jag fyller ju år om några veckor så de är anledningen till att jag har bakat. Annars så hade jag nog inte gjort det!
Tusen tack för hjälpen igår mamma!!!!!

På min önskelista finns de 1 grej jag önskar mig och de är ett nytt köksbord, men de går ju även bra med pengar (bidrag) till ett nytt köksbord så kan jag köpa ett själv!!!

Just nu sitter jag och njuter av lugnet en stund medans sonen sover.
Solen skiner de är ju skönt, men de är ju inte direkt varmt ute och och sen blåser de ju oxå... :S
Ge mig lite sommarvärme TACK!!!!!

Alva och Maria skulle komma en sväng och leka lite efter lunch!!!! KUL!!!!! :D

Om 1,5 vecka börjar jag att jobba och jobbar sen 8 veckor framåt. Sen är jag ledig igen!!! :)

Nu ska här drickas kaffe!!!
Ha en bra dag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar