måndag 18 april 2011

Måndag

Blev en vabbdag idag... :(
Allt såg så bra ut tills imorse då var Wilmer lite risig i magen så han fick vara hemma, men han har då varit pigg hela dagen så jag hoppas att magen mår lite bättre nu. :)
Jag var riktigt laddad för att åka och jobba imorse och energinivån var på topp men de vara bara att ladda om och vara hemma det.

Men jag har fått en hel del uträttat här hemma istället då, förutom att vara med min lilla älskling.
Tvättat och plockat bort alla vinterkläder, röjt upp i hallen, tagit fram vårkläder, tvättat lite mera tvätt, dammat och torkat alla golven (dammsög igår). Har även klickat hem lite sommarkläder till Wilmer från H&M och sen klickade jag hem ett par sandaler och ett par ballerina skor till mig själv från Skopunkten jag beställde även ett par skor till sambon snäll som jag är! ;)


Dessa fina beställde jag till mig själv, hoppas bara nu att dom passar och ser lika ut i verkligheten. :)

Nu blir barn TV en stund innan de blir läggdags för sonen, sen kanske jag tar mig en promenad man vet aldrig, är ju ganska skönt att lägga sig i soffan och slappa oxå! ;)

Imorgon blir det jobb för min del, bemötade cirkel och sen ska jag på utbildning.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar