måndag 11 april 2011

Ledig måndag

Idag är jag och Wilmer lediga. Härligt att vara ledig en måndag! :)
Har varit till stan en sväng och handla lite mat, sen har vi varit ute och lekt en stund. Eller som Wilmer sa, mamma vi måste jobba lite med traktorerna. :)
Ikväll ska det bytas till sommardäck på bilarna, ska ju göras före den 15:e, trodde det var före 30:e ja men de är tydligen ändrat....

I lördags var vi hos min morbror i Mo. Åt god mat, drack gott vin och spelade Nintendo Wii.
Vi var indelade i olika lag och spelade olika spel. Riktigt trevligt var det, men trevligast var det under prisutdelningen. ;)
Jag och Anders VANN!!!! :D
De kommer jag leva länge på. ;)



En sån här fin pokal vann vi jag och Anders!

Tack för en mycket trevlig kväll, det får vi ta och göra om tycker jag!! :)

Imorgon är det jobb som gäller igen, eller ja så mycket kommer jag väl inte vara på jobbet. Ska på mötet först (cirkel i bemötande) som alla inom omsorgen ska gå på, sen ska jag på utbildning hela eftermiddan, efter det ska jag jobba några timmar innan jag får göra kväll.
Utbildningen som jag ska på skulle vara på gymnasiet, hmm undra hur jag ska hitta rätt där då?! Ska till hörsalen på plan 3. Jaja de löser sig nog.

Har äntligen bokat in en tid hos naprapaten, på onsdag ska jag dit, hoppas hon kan få ordning på min nacke och rygg.

Ha det!


2 kommentarer:

  1. Hej
    ja samma här, glömt bort att det skulle tidigareläggas så det blir till att byta däck ;)
    då måste jag få fråga vilken naprapat du ska till om jag får va nyfiken?

    SvaraRadera
  2. Jag var till en tjej som heter Maria Andersson hon jobbar på A&J klinken i hudik. Hon var bra!! :)

    SvaraRadera