torsdag 1 oktober 2009

1 månad...

Ja idag är de alltså 1 månad kvar tills jag börjar jobba och Wilmer börjar på dagis...

Dagis ringde nu i veckan prata lite vi skulle bestämma inskolningsdagar mm. Och då fick jag veta att Wilmer inte kommer att gå på dagis på kyrkvägen utan han har fått plats på Lillbergsgården... Jag tycker inte att de känns allt för bra faktiskt hade vela att han skulle gå på kyrkvägen, men icke där var det fullt.... Så som de ser ut nu så är de bara att gilla läget och hoppas att han kanske kan få börja där senare... Tror inte Wilmer bryr sig så mkt men jag tycker som sagt att de inte känns riktigt bra.... Men men vi ska iaf dit 14 oktober och hälsa på!

Jag har inte hört än vart jag kommer att få jobba, får väl veta samma dag eller dan före skulle jag kunna tänka mig.... Jag vill veta NUUUU vart jag ska jobba!!!!
Får väl ta och ringa chefen till veckan och höra efter kanske...

Nä nu ska jag göra lite nytta innan min lilla vilde till son vaknar och Alva kommer!!!
Ha det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar