tisdag 6 oktober 2009

Snart så....


Snart så är de helg igen, eller ja snart och snart..... Men iallafall den här helgen bär de av till Örebro för en tjejhelg!!!! :)
Shoppning, äta gott, dricka gott, Ladies Night och party står på schemat!!!
De ska bli såååå kul!!!
Har väntat på den här helgen lääänge nu!!!!!
De ska bli lite skönt att få komma bort från vardagen lite oxå, men de är klart jag kommer nog längta hem till min lilla prins! :)
De är jag, syrran, Maria och syrrans kompis Nattis som ska åka!!!
Brudar bara 3 dagar kvar nu!!!!! :)
Jag längtar!!!!!!
:)

Idag har vi haft besök av Willma och Ullis, alltid lika trevligt!!!!
Imorgon är de träning och massage som gäller.
Har inte tränat på 2 veckor nu, så vi får se hur mycket man orkar.... Tror de blir att börja om från början igen....

Nä nu ska jag elda lite mera och sen slappa lite framför TV:n!!!

Ha det bra gott folk!!!!!


3 kommentarer:

  1. Längtar som bara den jag också! Kommer bli en riktig toppen helg :) Inte långt kvar nu!!!

    SvaraRadera
  2. 2 dagar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Men nu är de bara några timmar kvar till vi åker;) Nu är de nära....:P

    SvaraRadera