fredag 16 oktober 2009

Dagis!!!

Då var de helg igen då, tycker den här veckan har gått super fort....
Förra helgen var jag ju i Örebro, hade en kanon helg!! :)
Ladies Night var super bra!!!!! :)
Tack för en kanon helg brudar!!!!
Kameran blev kvar hemma.....

Nu har vi börjat inskolningen på dagis, var dit första gången i onsdags och hälsade på. Sen var vi där igår och idag. Wilmer verkar tycka de är roligt!!! :)
Han har gått omkring och kolla in alla sakerna och dom nya kompisarna, och knappt brytt sig om mig, vilket känns väldigt skönt.
Hade vart lite jobbigt om han bara skulle sitta i mitt knä och inte villa gjort nå själv.
Nästa vecka ska vi dit igen, och då ska jag lämna honom själv nån dag och sen ska han äta där med barnen, ska bli spännande och se hur de kommer att gå.....
Stor killen min!!!



Jag har inte fått veta än vart jag får jobba..... Känns inge kul alls, de är ju bara 2 veckor kvar tills jag börjar jobba igen. Skulle ju kännas bra att få veta, så man kan förbereda sig lite och få ett schema.... Men icke.... Så de är väl bara att vänta och se..... Kan ju lova att jag känner mig en aning stressad....

Men nu är de helg, så nu ska jag inte tänka nå mer på jobb utan nu ska jag bara njuta av att vara ledig med familjen. :)

Trevlig helg!!!!







1 kommentar:

  1. Har full förståelse för att du känner dej stressad......men nog är de väl själva f*n att det inte finns nån framförhållning i denna kommun???!!!
    Kram på dej //Maria

    SvaraRadera