onsdag 2 mars 2011

Härlig dag

Vi har haft ännu en dag med härligt väder. Men nu borde väl våren vara på väg tycker jag! :)

Tog en promenad till dagis och hämtade Wilmer idag, sen gick vi hem och åt mellis ute i solen, härliga tider! När vi satt och fikade mellis så sa Wilmer åhh mysigt mamma, jaa de är det sa jag.
Han tyckte även vi skulle äta maten ute idag, men nej lite väl kallt än kanske. ;) Men snart så kan vi sitta på altanen och äta mat!!!

Igår blev de en sväng till gymmet med Annika mellan jobbpassen, de är ju så mycket roligare när man slipper gå dit själv. Imorse kände jag att träningsvärken började komma smygande.
Kanske blir gymmet imorgon oxå, vi får se.
Var ju duktig ett tag och gymma 1 gång i veckan, men sen så blev de inte att jag tog mig iväg på 3 veckor och då är de lätt att hitta på ursäkter till att inte gå och träna. Men nu ska jag ta mig i kragen och försöka komma iväg minst 1 gång i veckan igen, helst 2...

Dags att göra välling och natta sonen sen blir de soffläge för min del.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar