fredag 4 mars 2011

Helg!!

Jag gjorde helg igår kväll redan, härligt!! :)

Idag har jag varit och ätit 3 rätters lunch med jobbet på CUL.
Laxpaté till förrätt (inget för mig), till varmrätt var det kyckling och potatiskaka och sås de var SUPER GOTT och till efterrätt var det äppelkaka med vaniljsås oxå de super gott vaniljsåsen får topp betyg från mig!!
Vi blev bjudna på lunch för vi har vunnit ett Värdegrundpris med jobbet, KUL att just vi vann!!! :D

Nu är de fredagsmys med familjen som gäller!! ♥
Tacos och sen blir de en lugn kväll framför TV:n. Vem vet de kanske slinker ner ett glas rött oxå till Let´s dance. :)

Imorgon ska jag och Wilmer på stan med syrran och pappa. Syrran kommer hem från Gävle imorgon, så då har vi bestämt att vi ska gå på stan en sväng och pappa får den stora äran att följa med och bjuda oss på lunch. ;) Vi ska även kolla på en slalomhjälm till Wilmer, morfar har lovat att köpa en sån till honom. :)

Nu är de tacos som gäller, är fortfarande mätt efter lunchen men lite tacos går nog ner ändå.

TREVLIG HELG!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar