måndag 23 januari 2012

Helgen

Fredag var de jobb som gällde för min del, första arbetsdagen för veckan. ;)

Lördag
hade jag tagit en semesterdag så jag och Wilmer kunde gå ut och kolla på rally. Vi hade sällskap av pappa/morfar, morbror Anders och Lars i skogen. Lite kallt var de på fm när vi gick ut men de blev lite varmare under dagen. Wilmer var super nöjd hela dagen, klagade inte en gång! Är så glad att jag har en son som ÄLSKAR att vara ute!!! ;)
Bäst av allt tyckte han de var när farbror Jonas och Sara åkte förbi och även när hans bästa kompis Patrik åkte förbi där vi stod.
På kvällen åkte vi till stan för att gratulera syrran som fyllde år, fika go fika och tårta. :)
Wilmer stannade kvar och sov över i stan.
Så igår hade han en heldag med morfar och moster. Passade bra då jag jobbade 8-21 och sambon skulle fixa lite med passaten.

Ha det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar