söndag 15 januari 2012

Julgransplundring

Igår var vi på två födelsedagsfiranden. Först till farmor på dan som fyllde år och senare på kvällen var vi till Blanken en sväng som fyller år idag men vi uppvaktade igår.
Goda tårtor fick vi oxå på båda ställena, och trevligt hade vi! :)

Men idag har jag fått sota lite för gårdagens kalasande, andningen har väl inte vart på topp direkt men men så är de när man är allergisk mot pälsdjur...
Trots att jag tog medicin så blev jag lite dålig.... De är sååå tråkigt och jobbigt... Är ju förstås van eftersom jag har dragits med min allergi sen jag var liten och är mycket bättre nu än jag var då så de är ju bra.


Idag började jag dagen med ett mycket trevligt samtal med en god vän, bra start på dagen! :)
Efter lunch åkte jag och Wilmer iväg på julgransplundring, dans kring granen, fika och besök av tomten blev det, alla barnen fick en varsin godispåse. :)
Efter vi ätit kom Carro, Anders och Katarina och hälsa på. Kan ju lova att min lilla son hade längtat efter Carro. ;)
Nu ikväll blev de en liten promenad och när vi kom hem bänkade jag mig i soffan för att kolla på handbollen.

Ha det bra alla och ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar