tisdag 18 december 2012

3 blir 4

Om 21 dagar är de tänkt att våran nya lilla familjemedlem ska komma till världen. 
Så just nu går vi bara och väntar och längtar! :)
8 januari har vi BF, så de är bara att hålla tummarna att den lille bestämmer sig för att stanna kvar där inne iallafall till efter nyår. ;)

Slutade jobba 8 november, så jag har varit hemma och tagit de lugnt, vilat och donat  på lite hemma sen dess. Mycket skönt tycker jag de har varit. Wilmer har fått gått på dagis 6 timmar/dag måndag-torsdag. 
I början kändes de lite konstigt att kliva upp åka och lämna honom och sen åka hem igen och vara själv. Men nu dom senaste veckorna har jag tyckt de varit ganska skönt att få några timmar för mig själv på dagarna, kunna göra precis vad jag känt för. 
Wilmer har bara mått bra av att få vara med sina kompisar på dagis. :)
Är nog roligare att leka med alla kompisarna än att vara hemma med en sliten tjockis till mamma. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar