fredag 21 december 2012

Jullov

Äntligen är jullovet här. Wilmer gick sista dagen på dagis igår och sambon jobbar sin sista dag idag. Sen ska vi vara ledig i 2 veckor tillsammans, och vem vet kanske blir längre?! ;)
Wilmer hade med sig julpyssel hem ifrån dagis igår, 2 fina ljuslyktor, ett julgranspynt och ett julkort, så fina saker. :) 

Wilmers fina ljuslyktor.
 
Igår kväll griljerade jag julskinkan, så när den var klar så måsta vi ju naturligtvis provsmaka den, MUMS vad gott det var och julmust till blev de till oxå! :)

Nu är de inte många dagar kvar till julafton, jag ska vara klar med alla julklapparna men kanske måste sätta mig och gå igenom dom så jag är helt säker på att jag är klar... Tänk om jag har glömt nån, jag de skulle inte förvåna mig...
Nä om jag kanske skulle ta och gå igenom klapparna då. 

Efter lunch så ska vi gå ut och skotta lite, ja skotta och vara höggravid är ingen höjdare men kan inte bara sitta och inte gör nånting heller.  ;)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar