onsdag 19 december 2012

Julfirande

Idag har jag varit på jobbet och hälsat på. Dom hade personalmöte med julfirande idag så jag passade på att åka dit så jag fick träffa alla mina goa arbetskompisar. Blev även bjuden på gröt och skinkmacka, smaka riktigt bra! ;) Fick även en julklapp från kommunen, de tackar vi för. :)
Tänk att idag är de 6 veckor sen jag slutade jobba, vart har den tiden tagit vägen???? Känns som nyss jag slutade... 
Undra vad man ska hitta på imorgon då? Min sista dag helt själv.
Wilmer går på julledigt imorgon och E på fredag, sen blir vi hemma 2 veckor tillsammans hela familjen, myyys!!!!! 
Kanske blir ett varv med snabeldraken och skurmoppen, känns som de skulle behövas...
 Återstår att se imorgon hur de blir. ;)

Nä nu ska jag tända lite ljus, ta fram chipsskålen mysa ner mig i soffan och invänta veckans avsnitt av Grey´s!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar