fredag 28 december 2012

Fredag

Fyyy vad jag har känt mig trött och sliten dom senaste dagarna.....
Men de blir väl så med tanke på att jag inte sovit en hel natt sen i våras, och nu på senare tid har jag varit upp mellan 2-5 ggr per natt och sen är de ju inte de lättaste alla gånger att somna om heller....

Igår skulle grabbarna gå och ut leka en sväng efter lunch och jag tänkte att ja jag följer med jag oxå för lite friskluft är ju aldrig fel. 
Jag kommer snart ska bara vila lite sa jag. La mig på soffan och somnade, vaknade till och tänkte att nu går jag ut. Men kroppen och knoppen vägrade samarbeta. Kroppen vägrade resa sig från soffan medans knoppen tyckte att jag skulle gå ut. Slutade med att jag blev kvar i soffan och sov vidare.... Riktigt skönt var de och lite piggare blev jag väl iallafall så de var ju bra. :)

Idag har vi vart till stan på koll, allt var bara bra den lille verkar trivas där inne. :) 11 dagar kvar till BF.
Efter de tog vi en sväng på stan och sen blev de handling av mat så kyl och frys skrek efter påfyllning. 

Wilmer hade bestämt att han skulle vara med moster under tiden, dom skulle åka skidor och leka lite.
Pratade med mostern när vi var klar, dom hade åkt längdskidor i spåret 2,5 km hade de blivit och efter de hade han blivit sååå hungrig så dom måsta åka på mormors jobb och äta och sen hem till sandvalla.
Jag frågade om han skulle följa med oss hem, men icke han skulle stanna med moster. 
Fick nyss ett samtal att han skulle äta middag oxå innan han kom hem, så vi fick helt oplanerat en barnfri dag.
Men nu längtar jag efter min lilla prins!!! ;)

Ikväll när prinsen kommer hem blir de fredagsmys!!!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar