måndag 7 januari 2013

En vecka in på de nya året

Nytt spännande år har vi framför oss nu. 
2012 är nu är minne blott och 2013 är här.

2012 kan vi sammanfatta till ett bra år. Har hänt mycket under året. :)
Bara att hoppas att 2013 blir ett minst lika bra år om inte bättre!!! :)

Idag är de slut på julledigheten och vardagen står för dörren. E började jobba idag och jag hade tänkt att Wilmer skulle vara på dagis några timmar idag oxå, men de fick han inte och detta pga. att jag valt att han ska gå 15 timmar/ vecka från årsskiftet och terminen började inte förrän på onsdag. Så han blir hemma med mig nu idag och imorgon. Flexibilitet vad är det???.... Vad hade de gjort om han hade varit där 3 timmar/ dag denna vecka när fröknarna vet att vi bara har nån dag kvar till BF och att han blir hemma snart igen, men icke. Ska väl vara lika för alla....

Idag ska vi åka mot stan en sväng, jag ska på koll SISTA hoppas jag. ;)
Sen ska lite ärenden uträttas och kanske vi måste ta oss en fika oxå?! ;)

Imorgon har vi BF, men bebisen verkar trivas bra där inne så den stannar nog minst en vecka till känns det som.... Får se vad BM säger idag. Jag vill att den ska komma ut NUUUU!!!! ;) Men men den som väntar på nå gott....

Nä nu ska jag värma på lite lunch innan de är dags att åka mot stan. 
Ha en bra dag!!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar