tisdag 19 maj 2009

Helgen som vart!

I helgen har ju jag och sonen vart i Örebro hos syster och hälsat på med mamma!
Åkte i fredags och kom hem i söndags!
Har haft en kanon helg, ätit god mat druckit gott och shoppat!!! Kan de bli bättre???
I lörsdags var de stan som gällde. Shoppade så klart mest till Wilmer men tro de eller ej men jag hittade lite kläder till mig själv oxå!!! Vilket känns mycket bra! :)
Ja, kan väl sammanfatta helgen som en kanon helg helt enkelt! Och Wilmer han har skött sig kanon hela helgen!!! :) Har vart super skönt att få komma bort några dagar!!!

Mys med världens bästa moster!!! <3 Och coolingen i nya solbrillorna som moster köpte i namnsdags present!

Fikar i solen i Wadköping!!!

Idag har vi vart i Iggesund och hälsat på Willma och Ullis! Willma fyllde 1 år i lördags så vi var där och grattade henne idag! Stora tjejen!!! :)


Har lekt lite i sandlådan nu ikväll!!

Imorgon kommer min kusin Carro och hälsar på, hon ska sova över tills på torsdag oxå! De ska bli kul och mysigt att få rå om henne!!! :)

Ja de var allt jag hade att dela med mig av idag!!!
Ha det!!!!!

1 kommentar:

  1. Halloj.
    Ni verkar ha haft en trevlig tur.
    Och vilken cooling med brillorna.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Carina

    SvaraRadera