söndag 3 maj 2009

Helgen!

Gör en snabb liten uppdatering från helgen som vart. Är sååå otroligt TRÖÖTTT idag.....
Sista April var vi till W:s farmor och farfar och grillade, sen gick vi på skolan och kollade lite.
Sen i fredags så fick W vara hos farmor och farfar medans vi donade lite på gården. Kapade ner häcken på framsidan så nu känns de en aning tomt där men skönt att den är borta, sen så donade jag lite i min rabatt på framsidan oxå men är långt ifrån klar.... Men snart så kanske! :)
På eftermiddan kom min morbror med sin familj och dom hade med sig en gungställning till Wilmer som vi ska få låna av dom, mycket snällt! TACK TACK!!!! W gillade att gunga så de var ju tur! ;) Jag masserade 2 av familjemedlemmarna oxå så jag hoppas dom är känner sig bättre och blev nöjda!

Gungar med Niklas

På kvällen blev de grillning här hemma med Nisse, Camilla och Elsa. De var ju sånt kanon väder, sommar värme!!! :)
Igår var jag till stan och fikade med Mia och Emma. Mia var hemma i helgen så då måste man ju passa på att träffas! Trevligt var de!! :)
På eftermiddan träffa jag på Maria som undrade om vi inte skulle ta och gå ut, och de gjorde vi!!!
Hade en mycket trevlig kväll må jag säga!!!! Men idag känns de inte lika trevligt.... Är så otroligt TRÖÖTTT!!!! Men kanske inte så konstigt då vi inte var hemma förän typ 3,15, och så länge är ju inte jag van att vara vaken nu för tiden.....
Idag har de vart en lugn dag, pappa har vart här och snickra sandlåda åt W, så nu fattas bara sand då sen så kan vi leka där oxå!!!

Hjälper morfar att snickra lite!

Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan en stund och vila lite!
Hoppas ni har haft en bra helg! För de har jag haft!!! :)

Ha det!!!

2 kommentarer:

  1. Men härligt syster att du hittat ut lite mer nu också:) Hehe...vilken duktig son du har som hjälper morfar att bygga sandlåda;)

    SvaraRadera