onsdag 13 maj 2009

Rent hus

Så där ja nu har man ett rent hus, känns skönt när de nu äntligen är klart!!!!
Skickade iväg grabbarna till farmor och farfar så jag kunde städa i lugn och ro!!!!
Gick mycket fortare när man fick hålla på i lugn och ro än när man har hjälp av en liten grabb som ska krypa efter dammsugaren! ;)

Nu ska jag plocka fram lite kläder och sånt som ska med till Örebro. Jag och Wilmer åker ju ner på fredag med mamma och hälsar på systeryster!!! Ska bli KUL!!!!!!!!!!
Har städat W:s byrå och kommit fram till att han behöver en hel del nya kläder och sommarkläder behöver han ju oxå, så vi får se vad Örebro har att erbjuda, men nånting hittar jag ju säkert åt honom.
Även att jag skulle behöva en hel del kläder då de känns som jag ALDRIG har nått att sätta på mig. Men man prioriterar ju inte att handla åt sig själv nu mera tyvärr. Men kanske jag springer på något åt mig själv oxå, hoppas!!!!
Nä nu ska jag göra ett ryck medans jag fortfarande är ensam hemma.

Ha en trevlig kväll!!!!!


3 kommentarer:

  1. Känns så skumt att du åker ner till Örebro. =) Jag är ju därifrån, det är ju hemma för mig liksom =)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med rent hus.
    Hoppas att ni får en toppen resa ner till Örebro. Kul
    Ha det gott.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. ha det så bra i örebro!
    måste träffas en dag snart tycker jag!
    Kram Carro

    SvaraRadera