söndag 24 maj 2009

Söndag kväll

Helgen har som alla andra helger bara sprungit förbi!!
Jag har jobbat hela helgen. Fredag kväll jobbade jag på ett ställa och sen lördag och idag har jag jobbat på Albert och Herbert. Kul har de vart att få jobba lite. Göra något annat och sen veta att de bara är under en kort period, och sen när lönen kommer känns de rätt så bra! :)
Sen kanske de inte är såå hälsosamt för plånboken att jobba där, har under helgen hittat en hel del saker som jag vill ha!!!! Men vi får se vad som får flytta hem till mig! Sen är de ju morsdag på söndag oxå och då kanske man kan önska sig nån fin lite present av sonen!!! :)

I sommar så ska jag "sommarjobba" lite oxå, 8 veckor kommer de att bli sammanlagt, först 4 veckor på ett ställe och sen lite ströpass på ett annat under 4 veckor!!!! KUL!!!!

Imorgon återgår jag till min vardag igen de vill säga att vara mammaledig!!! Vi ska på kyrkis och sen så bär de av till stan med Maria och Alva, får se var de blir för väder, är de fin väder kanske de blir en tur till borgarparken sen ta en sväng på stan måste vi ju så klart oxå hinna med!!!

Eftersom de inte är nått som jag vill se på dumburken ikväll så ska jag ta och fortsätta med min bok jag håller på att läsa. Åse heter den av Denise Rudberg. De är den sista boken i en triologi som hon har skrivit, den första heter Jenny S, den andra Matilde och den tredje Åse.
Jag kan då abslout rekomendera dom böckerna!!! Super bra är dom och lättlästa!!!!
Jag är inte sån person som tycker om att läsa böcker men dom här är helt kanon!!!
Tror jag ska ta och läsa om dom andra 2 oxå när jag har läst ut den jag håller på med nu!!! :)
Boken väntar!!!!

Ha en trevlig kväll!!!!



1 kommentar:

  1. jag har dom om du vill låna. har sparat trean tills jag åker, vilket är om typ 20 timmar!! tjiihooo!!!

    SvaraRadera