söndag 10 maj 2009

Söndag

Ja då var de söndag igen då och ännu en helg har passerat!
Har vart effektiva även denna helg känns de som. Är klar med rabatten på framsidan, satte kantsten och flytta lite blommor igår. Idag ser blommorna med dö än levande ut men de kanske går till sig. Har även sått lite gräs men har en bit kvar där jag ska så lite mera gräs. Sen fixade vi med sandlådan igår oxå. Så nu är de bara för W att gräva!!! :)
Mamma och pappa var här och fikade igår på eftermiddan och även min morbror var med! De var en överraskning! KUL!!!! Dom lekte lite i sandlådan med W!
Började igår kväll med att stryka gardiner och putsa några fönster och satte upp nya gardiner (kul sysselsättning på en lördagkväll) Jag fortsatte med de idag så nu har jag nya gardiner och rena fönster i hela huset! Känns mycket skönt!!!!! :)
Idag så var vi till W:s kusiner här i byn och hälsade på en sväng!
Sen när vi kom hem var jag ute och donade lite, innan vi åkte till mamma och pappa och käkade där!!! Vi bjöd in oss själva lite haha.... Men gott var det och mätta blev vi och även att vi fick efterrätt oxå! Inte helt fel!!!! :)
Ja de var den helgen de!
Imorgon är de ny vecka och vi ska på kyrkis!!!!!

Nästa helg åker jag och W med mamma till Örebro för att hälsa på syrran!!!! Ska bli KUL och jag längtar som bara den!!!!!!!!!!!

Ha det!!!!


4 kommentarer:

  1. Vad du är duktig! En annan bara såsar runt, hehe..

    SvaraRadera
  2. Men oj kan han leka i sandlåda!! Melvin skulle bara äta upp sanden skulle jag tro:)..

    SvaraRadera
  3. Nu måste jag kolla in de nya gardinerna när jag åker förbi nästa gång. Visst är det roligt när man får byta i fönstren.
    Ja det är synd att helgerna går så fort. Nu vill man bara vara ute och plocka och fixa.
    Ha en bra måndag.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Till Kaffebönan: De kan vara skönt att såsa runt oxå!! :)

    Till Hanna: Wilmer lekte på sitt vis, förstörde sandkakor och käkade sand. Man får ha nappen i munnen på honom när han sitter där! :)

    Till Carina: Du får göra det! :) Ja de är mycket kul när man får upp lite nytt!!! :)

    SvaraRadera