onsdag 29 april 2009

Äntligen på benen!

Eller ja. Jag har ju vart pigg sen i måndag ungefär men resten av familjen har sakta men säkert piggat på sig dom med vilken känns skönt!!!

Igår så fick vi hem en trehjuling åt W som vi fick låna av mina kusiner. Måsta ju testa den på en gång. Han gillade de absolut, så de var ju bra!!!
Så idag har han åkte lite cykel på gräsmattan här hemma och blev en aning sur när cykeln stod stilla, hihi. Så då är ju våra dagar räddade fram över, W åker och mamma skjuter på!!!! :)


Idag så har de vart kanon väder hela dagen, så jag passade på att städa altanen och göra iordning där. Så nu är de fint och städat där, känns skönt!!! Sen åkte vi till stan och köpte lite blommor som jag har planterat nu på eftermiddan/kvällen. Sen har jag även tagit bort dom 2 pallkragarna som skulle bort och resan lite i dom andra.
Så morfar du är välkommen när som helst nu när du känner suget att bygga en sandlåda till Wilmer!!! :)


Så nu är de bara lite rensning av rabatten kvar och sen ska ju häcken på framsidan ner och lite buskar som ska bort. Blir kanske av i helgen då om vi håller oss friska och krya vilket jag hoppas på!!!!
Han även ändrat mig ang. mina rabatter, jag ska ha kvar den på framsidan och sen blir de gräs på gaveln i stället. Tog mig en noggrann titt där idag och såg att rabatten på gaveln håller på att växa igen av sig själv så då tänkte jag låta de växa igen där även så lite gräs där de behövs och sen göra iordning på framsidan istället!!! :)
Tänkte försöka ta tag i de imorgon, men de är ju sååå tråkigt att rensa tycker jag men men de blir ju förhoppningsvis fint när de är klart!!!! :)

Ska inta soffan nu och kolla lite på rent hus och sen Grey´s!!!!
Ha det!!!!

3 kommentarer:

  1. Min lilla goding!! vad bra att cykeln uppskattades, då har ni ju nått att göra på dagarna;)Lycka till med rabatterna, kommer nog bli riktigt bra:) Puss o kram!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni har blivit friska nu! Wilmer börjar bli stor grabb också ser jag, men herregud vad likt far sin han är:) Ha det bra!! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att ni är piggare.
    Men vilken lite going på cykeln då. Tänk att de blir så stor när de får sitta på en cykel. Man ser hur stolta de är.
    Här är det hesa familjen. Eller jag och Peter har nästan ingen röst. Så det blir till att hålla tyst och hur lätt är det så...hihihi.
    Hoppas att ni får en trevlig sista april i morgon. Om ni ska till skolan på kvällen kanske vi ses där.
    Kram Carina

    SvaraRadera