söndag 26 april 2009

Magsjuka.....

Hela familjen har haft magsjuka hela helgen.....
Vilket inte har vart allt för roligt vill jag påstå.... Fyyy.....
Är du mycket hellre förkyld i 2 veckor än att ha magsjuka....
Fast de har då vart mest synd om lille W. Fy stackarn, kan ju inte berätta om han har ont i magen eller hur han känner sig. Så vi har försökt fått i honom majsvälling, blåbärspuré och vätskeersättning plus vatten då förstås.... Tror han är lite på bättringsvägen nu iaf. Blev lite piggare fram mot kvällen idag... Så de är bara att hålla tummarna för att de vänder nu då!!!

Vi som hade tänkt göra en del saker i helgen då men de sprack då de..... Och vädret de har ju vart kanon de juh.
Jag hann faktiskt sitta i solen en stund igår innan jag blev dålig!
Men men de är bara att hålla tummarna för att vi blir friska nu och att de blir kanon väder även nästa helg.

Nä nu ska jag glo på TV en sväng innan de är dax att sova!
Ha de så bra!!!


3 kommentarer:

  1. Nä vad jag lider med er. Inte magsjuka av allt som man kan åka på.
    Hoppas att ni blir av med det snabbt.
    Krya på er och ha det så bra det bara går.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. hej ja det var inte roligt att ni fck magsjuka det tar ju så mycke krater av er, men jag såg att ni satt ute på baksidan en stund i går då jag var med barnen på en cykeltur hoppas ni mår bättre nu kram jessica

    SvaraRadera
  3. Ja fy inget kul det där!! Tänker på er här nere i Örebro. Krya på er!! Syns om 3 veckor=) Puss o kram

    SvaraRadera