torsdag 16 april 2009

Snö.........

Vad är detta? När jag kollade ut imorse så möttes jag av snöööö...... Vart tog våren vägen???
Man kan ju inte bli annat än deprimerad...... Men men de är väl bara att bita ihop och hoppas att snön försvinner snart igen!!!!

Ska snart ta en prommis till Näset och hälsa på Maria och Alva.
Maria erbjöd sig faktiskt att hon kunde komma och hämta oss, men jag ska gå ja de ska jag minsann göra.
I ren vrånga ska jag GÅ!!!!!!!!!!!

Nä ska väl packa ihop lite grejor då som ska med och sen bege mig ut på min prommis. Sambon får nog så lov att hämta oss sen. Vägrar GÅ hem oxå. :)
Ha en bra dag då i detta fina, snöiga vårväder!!!!!

5 kommentarer:

  1. snyggt det blev!!
    /carro

    SvaraRadera
  2. Det börjar att arta sej med bloggen. Jätte läckra kort! Ni är så gulliga så
    Kram;=)

    SvaraRadera
  3. Tack Carro!!!

    Jo du Maria nu börjar de arta sig!!!! ;)

    SvaraRadera
  4. Fräsch sida morsan!! ;)
    Nu är snön borta redan, sköönt.. Till veckan kommer packningsatsen hem till min cross.. sen kommer jag och hälsar på någon dag med den:) Så Wilmer får lära sej i tid vad han ska tycka om.. =) som han kan önska sej när han fyller år av sin snälla Mor & Far.
    Ha det bäst! Puss & Kram!!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycker Glong-Glong!!! Tycker jag låter bra!!! Ja visst klart grabben ska ha sig en cross!!!!! :) Puss

    SvaraRadera