tisdag 14 april 2009

Påsk helgen

Vilken kanon helg vi har haft!!!!! :)
Jag hade typ helg hela förra veckan kändes de som, för syrran kom hem till Hudik redan på tisdan. Så då passade vi på att åka till Iggesund och bada. Wilmer hade ju aldrig vart på badhuset så i tisdags så var de första gången! Han gillade de inte direkt till en början men sen så tyckte han de var super roligt!!!! Synd bara att de är stängt där nu för renovering. Men man kan ju alltid ta en tripp till Söderhamn och bada där!!! :)

I torsdags så var vi i stan och fixade lite. Köpte en matta till hallen så förhoppningsvis så stannar gruset på mattan nu så jag slipper ha de över hela golvet. :)
Sen så kom de ju påskkärringar och påskgubbar oxå!!! Dom var såå fina såå!!!! :) Syrran kom på kvällen och fick massage och sen så sov hon kvar hos oss!!!! Mysigt!!!!! Wilmer fick ett jätte stort påskägg och världens bästa moster!!!! De var en super fin skjorta, ett par skot och strumpor!!!! :)
Jag var så snäll så jag lät henne sova även fast lille sonen vaknade vid 6.

På fredan
eftermiddag åkte vi till stan för vi skulle äta hos mamma och pappa! Mina morbröder "moster" och kusiner kom oxå!! Trevligt hade vi med god mat, dryck och lite lekar!!!!! Wilmer fick även påskägg av mamma och pappa. En cykelhjälm fick han av dom, en keps och en påskhare. Så nu fattas bara en barncykelsadel sen så kan vi ut och
cykla!!! :)
I lördags så var man ju inte så där super pigg vill jag lova..... Mamma kom och hämtade mig och vi åkte till stan för jag skulle hämta hem W och träffa mormor och Bengt (W sov kvar hos dom på natten. ) Gamelmormor hade oxå köpt påskägg åt W. En fin mysdress med bilar på som jag har tänkt köpt åt honom länge men de har inte blivit av. Även att jag oxå fick påskpresent av min super mormor!!!! :) De blidde lite lunch och fika på sandvalla innan jag och W åkte hem. Sen tog vi de bara lugnt!!! Var till Alva, Maria och Johan en sväng!!!!!

I söndags
så kom Mia och Anders och hälsade på!!! Så kul och träffa er!!!! :) Vi satt ute på altanen i solen och fikade, första gången för i år!!!!!! Sen på kvällen och hade vi lite middag hemma hos oss!!!! Alva, Maria, Johan, Elsa, Camilla och Nisse var de som kom!!! De blev lite mat och div. drycker och sen även guitarr hero. Kan ju säga att jag var då absolut (bäst) SÄMST på de!!! Hahahaha Men trevligt hade vi då iaf tycker jag!!!!!
Igår var man även då lite små seg...... Syrran kom och fika med mamma och pappa innan hon skulle åka tillbaka till Örebro. TRÅKIGT!!!!!!!!! Men om typ 5 veckor åker ju jag, W och mamma ner och hälsar på!!!!! :)

Ja de var den påsken de!!!!
Kanon väder, mycket god mat och trevligt sällskap och många fina påskägg (presenter) för sonen TACK så mycket snälla ni för påskäggen W har fått!!!!
Lägger upp lite bilder senare när jag är hemma!!! Är hos mamma nu och hälsar på en sväng!!!!

Ha det så bra så länge!!!!!

Ha det bra så länge!!!!!

1 kommentar:

  1. Ja, men 5 veckor går fort det. Rätt som de är så är de 15 Maj och då kommer ni:) Puss o kram

    SvaraRadera