måndag 20 april 2009

Cykeltur


Var ju till Sundsvall i lördag och shoppade lite. Köpte bland annat en barncykelsadel. Så igår så monterade vi den och tog en premiär tur på cykeln. Sonen verkade då gilla att åka där bak på cykeln, satt och pratade och kollade läget! :) Kändes ju lite nervöst att ha honom där bak, tänk om jag skulle ramla.... Men allt gick väldigt bra!!! Så fler cykelturer blir det!!!



Idag har vi vart på kyrkis! Träffat alla barnen och mammorna! :)
Sen hem och sätta sig i telefonkö, men nu är biljetterna beställda iallafall. NICE!!!!!

Funderar lite på om jag ska göra rent och ställa fram mitt lilla bord och stolar på framsidan och sen sätta mig där och njuta av solen och en kopp kaffe!!! Måste ju passa på medans lille sonen sover sin skönhetssömn.

Pratade just med Maria som vill ha med mig in till stan ikväll, de har ju öppnat nån ny inredningsbutik i nån av sjöbodarna. Man kanske ska ta sig en tur dit då! Dom skulle ju ha öppet till 20,00 idag!

Ha en bra dag!!!!

4 kommentarer:

  1. Men min lilla goding då...hur söt får man bli:) Snyggt att hjälmen är större än huvvet;) hihi...
    Ja härligt härligt äntligen är de bokat. Nu är de bara att vänta....men den som väntar på nått gott;)

    SvaraRadera
  2. Moster nu tycker jag då allt du är lite taskig!!! Vaddå större än huvudet??? ;)
    Ska åka till stan strax och betala och hämta ja!!!!

    SvaraRadera
  3. hehe...men de var ju inte illa menat. de var ju så sött:) Men självklart ska ju hjälmen var lite större än huvudet och du är ju bara allt för söt!;) Wilmer du vet ju att moster Älskar dig <3

    SvaraRadera
  4. Härligt med en cykeltur! Själv väntar jag tills dom har sopat klart, tycker inte om det här "rullgruset" som finns nu.
    Men snart så ska även Kaiza å jag ut på cykelturer!

    Kramen

    SvaraRadera