onsdag 22 april 2009

Funderingar

Sitter här och har lite funderingar lite fram och tillbaka.....
Funderar på hur jag ska göra med rabatten på framsidan. Antingen ska jag gräva upp den och så gräs där. Eller så sätta lite nya blommor där. Hur som helst så måste jag gräva ur den för de måste läggas singel in emot husväggen. Jag är ju inte nån riktig trädgårsmänniska så de vore ju lite skönt att så gräs där oxå. Har ju en rabatt på gaveln på huset och den bli ju kvar. Jag får fundera vidare. Men som de ser ut och känns nu så blir de nog gräs på framsidan. Ska väl spara en ros jag har där iaf. Sen på gaveln måste jag ju oxå gräva ur och lägga singel in emot husväggen. Men där blir de blommor sen iaf.
Häcken på framsidan ska vi klippa ner och hoppas på att den tar sig och blir tät och fin efter ett tag!
På baksidan så ska jag ta bort av mina pallkragar där jag har tänk att de ska byggas en sandlåda i stället. Så pappa/morfar vi hör av oss när pallkragarna är borta och du kan komma hit och bygga!! :)
Sen är de även lite buskar som ska bort ifrån baksidan oxå....
Sen så får de vara bra tror jag!! :)
Nu är de ju bara att man ska ta sig i kragen och sätta igång med dom här sakerna oxå, men tids nog så blir de nog av!!!

Nä nu ska jag laga lite mat!!!
Ha en fortsatt bra dag!!!
Ikväll är de ju även veckans höjdpunkt!!! Grey´s!!! :)

4 kommentarer:

  1. är det under köksfönstret du menar? då skulle jag lagt bara singel och haft ett par stora krukor med blommor i istället. Skulle ju funka med resten av väggen med ;)

    SvaraRadera
  2. Under köksfönstret har jag ju redan singel. De är på gräsmattan under fönstren där!!! :)

    SvaraRadera
  3. aha ;) du ser vad man har koll *haha* då tycker jag du ska fortsätta med singel och strunta i blommor (om du inte sätter i krukor då). I hate rensa ogräs!! ha en bra dag, jag ska försöka stå upp idag... ajaj j---a rygg!!

    SvaraRadera
  4. Haha Ja singel och gräs blir de nog! Ja precis man kan ju sätta nån blommkruka där oxå!! :) Är de inge vidare i ryggen?? Blev de sämre efter massagen??

    SvaraRadera