fredag 17 april 2009

Helg!!!!

Ja då var de helg igen då!! Vad händer i helgen då???
Imorgon bär de av till Sundsvall men mamma, Carro och Katarina! Har väl inte så mkt att shoppa för men kul att komma iväg ändå!!! :)
Söndag har vi inga planer. Hoppas på sol så man kan vara ute lite!!!! :)

Var till min morbror nu på eftermiddan och han hjälpte mig fixa lite med bloggen! Vad tycks??
Jag själv är då nöjd iaf!!! ;)
Så tusen tusen TACK min SUPER morbror!!!!!

Nu ska jag försöka få sonen att sova sen blir de TV:n!!!
Trevlig helg allihop!!!!
Kram!

3 kommentarer:

  1. Skoj med Sundsvall:) Vi kanske ska dit i morgon!! Kram

    SvaraRadera
  2. Allvarligt... Hur f*n får man en så här läcker bakgrund????? HJÄLP MIG Sweet Sofia =)

    SvaraRadera
  3. Till Therese: Jag fick hjälp av min morbror så jag kan ju säga att jag har inte gjort så mkt själv.... :) Fattar typ noll av sånt här ja! ;)
    Men gå in på http://www.smultronland.blogspot.com/ Där kan du hitta en länk där jag hittade min bakgrund!!

    SvaraRadera